5. maj 2017

???

I MBK 1943 er der aktiviteter for medlemmerne året rundt. De vil løbende blive annonceret her på hjemmesiden og på opslagstavlen i klubhuset.

Medlemmer af klubben skal på opfordring udføre op til 5 timers arbejde for klubben. Som regel vil havnefogeden/pladsmanden kontakte de pågældende medlemmer og aftale tidspunkt og opgave med den enkelte.

Udebliver man uden gyldig grund, vil man få en opkrævning. Aktuelle takster kan ses i prislisten.

Diesel sælges kun til klubbens medlemmer og gæstesejlere. For at tanke skal du kontakte et bestyrelsesmedlem eller et af de medlemmer, der har nøgle til tankanlægget.

Betaling er kun mulig med kontanter eller MobilePay.

 

El kan kortvarigt bruges gratis til starthjælp og lignende. Al anden forbrug skal afregnes via en måler, der udleveres af klubben. For udlevering af måler skal du kontakte havnefogeden eller pladsmanden. Prisen reguleres en gang årligt og du skal selv aflæse måleren og indberette forbruget på oplysnings-sedlen.

Gæstesejlere betaler kr. 25 pr. døgn.

Der er to slags nøgler. En nøgle der passer både til hængelåsen på kæden ved parkeringspladsen og til døren i klubhuset og en anden nøgle til toilettet på kanaløen.

Nummererede nøgler udleveres af bestyrelsen og betales kontant eller via MobilePay.

Aktuelle priser kan ses i prislisten.

 

Udmeldelse af klubben skal ske skriftligt henvendt til kassereren – meget gerne på e-mail.

Eventuel overskydende kontingent og vandpladsleje refunderes ikke.

Tyverialarmen bliver automatisk aktiveret/deaktiveret af låsen i hoveddøren. Du skal altså ikke indtaste en kode eller lignende.

Når du som sidste mand forlader klubhuset, er det vigtigt, at du checker, at alle vinduer og døre er lukkede og låste, inden du låser hoveddøren og dermed aktiverer tyverialarmen; gør du ikke det, risikerer du, at tyverialarmen aktiveres, og klubben får en regning på cirka 1500 kr. for et unødvendigt besøg af en vægter.

 

Har du ikke længere behov for din vandplads, kan du opsige den til havnefogeden/pladsmanden – meget gerne skriftligt.

 

Ledige vandpladser bliver opslået 1. februar, 1. marts, 1. april og 1. maj. Pladserne kan søges af alle aktive medlemmer og bliver tildelt efter anciennitet i klubben. Er der ledige pladser efter 15. maj kan disse også søges af nyoptagne medlemmer. Er der såkaldte lånepladser, kan disse også bruges som midlertidig plads til nyoptagne medlemmer.

Ansøgningskemaer er på opslagstavlen i klubhuset.

Kontakt havnefogeden for mere information.

Load More